Reisgezelschap

28 juni 2014

Dag vriendjes!

We staan op minder dan 24u voor ons vertrek naar Ghana. Spannend... maar we hebben er veel zin in!

Op onze reis gaan we een knuffelvriendje meenemen, Flipsko. Dit is de reisknuffel van de kinderen in buitenschoolse opvang en kleuterschool 'Mandala' in Gent waar men heeft gevraagd om Flipsko te laten meegenieten van alle avonturen in Ghana. Hij zal dus regelmatig opduiken op de foto's en in de verhalen.

De kinderen uit Mandala hadden ook alvast een mooie tekening gemaakt voor de kinderen uit het weeshuis die we hen daar zeker zullen bezorgen!

Groetjes

1. Anupa:
    28 juni 2014
    ik wens jullie een deugddoende reis met zovele mooie belevenissen. Ik kijk er naar uit jullie avonturen en reisbelevenissen te horen
    dikke knuf Liefs Anupa xxx
  2. T. Mia:
    Hallo Jolien en ook Julie

Klaar voor de meest ingrijpende gebeurtenis uit jullie jonge leven! Geweldig!
    Jullie zijn twee fantastische jongedames!! Veel geluk en veel plezier.
  3. Caroline:
    29 juni 2014
    Wat een avonttur, ik kan jullie verzekeren dat dit een bijzondere ervaring wordt! Ik wens jullie een voorspoedige reis en kijk uit naar jullie berichten!!! Lieve groetjes!!
  4. Ine Hostyn:
    Julie en Jolien,

Ik wens jullie een ongelooflijk boeiende ervaring, om nooit te vergeten en nog betere pedagogisch coaches te worden dan jullie nu al zijn!

Ine
  5. Simon Wemel:
    30 juni 2014
    Jolien en Julie,

Wat een mooi initiatief! Ik wens jullie een fantastisch leerrijk avontuur toe. Heel fijn dat jullie 't ons op deze manier laten mee beleven.

Simon
  6. Mama Ann:
    30 juni 2014
    Hé Jolien en Julie,
    We weten ondertussen dat jullie goed en wel zijn aangekomen!
    We wensen jullie nogmaals een fantastische ervaring toe.
    Ik ben er zeker van dat dit voor jullie een verrijking zal zijn, en dat jullie deze kinderen met veel toewijding en liefde zullen proberen een mooie tijd te geven gedurende de maand dat jullie daar zijn. Hopelijk kunnen jullie dit blog een beetje up to date houden.
    Alvast véél succes!!

Veel liefs mama en papa